master's thesis
Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama

Bojić, Luka
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Bojić, L. (2020). Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:452464

Bojić, Luka. "Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:452464

Bojić, Luka. "Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:452464

Bojić, L. (2020). 'Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 10 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:452464

Bojić L. Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 October 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:452464

L. Bojić, "Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:452464

Islandora Bookmark - Please login to use this feature