prikaz prve stranice dokumenta Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma

Vlašić, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Vlašić, L. (2020). Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053

Vlašić, Lucija. "Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053

Vlašić, Lucija. "Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053

Vlašić, L. (2020). 'Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053

Vlašić L. Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053

L. Vlašić, "Uloga ''Ultra Music Festivala'' u formiranju imidža Splita kao destinacije manifestacijskog turizma", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:642053

Please login to the repository to save this object to your list.