University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Organization and Management
Cite this document
Balenović, K. (2020). Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
Balenović, Karlo. "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
Balenović, Karlo. "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
Balenović, K. (2020). 'Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 15 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
Balenović K. Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 September 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825
K. Balenović, "Primjena umjetne inteligencije pri oblikovanju suvremenih maloprodajnih strategija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:580825