University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Legradi, I. (2020). ULOGA PERCEPCIJE POTROŠAČA U FORMIRANJU PONUDE MALIH PODUZETNIKA U OKVIRU PREHRAMBENE INDUSTRIJE NA PRIMJERU STUDENTSKIH MENZI (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:733275
Legradi, Ivan. "ULOGA PERCEPCIJE POTROŠAČA U FORMIRANJU PONUDE MALIH PODUZETNIKA U OKVIRU PREHRAMBENE INDUSTRIJE NA PRIMJERU STUDENTSKIH MENZI." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:733275
Legradi, Ivan. "ULOGA PERCEPCIJE POTROŠAČA U FORMIRANJU PONUDE MALIH PODUZETNIKA U OKVIRU PREHRAMBENE INDUSTRIJE NA PRIMJERU STUDENTSKIH MENZI." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:733275
Legradi, I. (2020). 'ULOGA PERCEPCIJE POTROŠAČA U FORMIRANJU PONUDE MALIH PODUZETNIKA U OKVIRU PREHRAMBENE INDUSTRIJE NA PRIMJERU STUDENTSKIH MENZI', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:733275
Legradi I. ULOGA PERCEPCIJE POTROŠAČA U FORMIRANJU PONUDE MALIH PODUZETNIKA U OKVIRU PREHRAMBENE INDUSTRIJE NA PRIMJERU STUDENTSKIH MENZI [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2025 January 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:733275
I. Legradi, "ULOGA PERCEPCIJE POTROŠAČA U FORMIRANJU PONUDE MALIH PODUZETNIKA U OKVIRU PREHRAMBENE INDUSTRIJE NA PRIMJERU STUDENTSKIH MENZI", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:733275