University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Organization and Management
Cite this document
Ferenčak, K. (2020). Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031443
Ferenčak, Kristina. "Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031443
Ferenčak, Kristina. "Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031443
Ferenčak, K. (2020). 'Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 15 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031443
Ferenčak K. Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 September 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031443
K. Ferenčak, "Uloga kvalitete usluga i politika prema klijentima u djelatnosti za njegu i održavanje tijela", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031443