master's thesis
Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača

Kovač, Ana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Kovač, A. (2020). Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač, Ana. "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač, Ana. "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač, A. (2020). 'Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač A. Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

A. Kovač, "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Please login to the repository to save this object to your list.