University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Krajinović, J. (2020). Istraživanje utjecaja odabranih društvenih medija na odabir turističke destinacije kod generacijskih skupina X i Y (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488719
Krajinović, Jelena. "Istraživanje utjecaja odabranih društvenih medija na odabir turističke destinacije kod generacijskih skupina X i Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488719
Krajinović, Jelena. "Istraživanje utjecaja odabranih društvenih medija na odabir turističke destinacije kod generacijskih skupina X i Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488719
Krajinović, J. (2020). 'Istraživanje utjecaja odabranih društvenih medija na odabir turističke destinacije kod generacijskih skupina X i Y', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488719
Krajinović J. Istraživanje utjecaja odabranih društvenih medija na odabir turističke destinacije kod generacijskih skupina X i Y [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488719
J. Krajinović, "Istraživanje utjecaja odabranih društvenih medija na odabir turističke destinacije kod generacijskih skupina X i Y", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:488719