prikaz prve stranice dokumenta Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija

Lacković, Klara
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Lacković, K. (2020). Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Lacković, Klara. "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Lacković, Klara. "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Lacković, K. (2020). 'Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Lacković K. Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 September 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

K. Lacković, "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590920

Islandora Bookmark - Please login to use this feature