prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama

Čičak, Katarina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Čičak, K. (2020). Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696668

Čičak, Katarina. "Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696668

Čičak, Katarina. "Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696668

Čičak, K. (2020). 'Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 05 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696668

Čičak K. Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2022 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696668

K. Čičak, "Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696668

Please login to the repository to save this object to your list.