University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Košić, H. (2020). Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085
Košić, Hana. "Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085
Košić, Hana. "Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085
Košić, H. (2020). 'Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 13 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085
Košić H. Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2023 January 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085
H. Košić, "Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085