University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Zelenika, I. (2021). Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:944558
Zelenika, Iva. "Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:944558
Zelenika, Iva. "Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:944558
Zelenika, I. (2021). 'Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:944558
Zelenika I. Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:944558
I. Zelenika, "Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:944558