University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Tourism
Cite this document
Kiš, T. (2021). Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772
Kiš, Tena. "Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772
Kiš, Tena. "Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772
Kiš, T. (2021). 'Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772
Kiš T. Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772
T. Kiš, "Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772