prikaz prve stranice dokumenta Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj

Lozić, Nina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Lozić, N. (2021). Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842

Lozić, Nina. "Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842

Lozić, Nina. "Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842

Lozić, N. (2021). 'Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842

Lozić N. Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2022 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842

N. Lozić, "Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842

Please login to the repository to save this object to your list.