master's thesis
Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona

Škontra, David Ante
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Škontra, D. A. (2021). Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459

Škontra, David Ante. "Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459

Škontra, David Ante. "Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459

Škontra, D. A. (2021). 'Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459

Škontra DA. Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2022 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459

D. A. Škontra, "Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459

Please login to the repository to save this object to your list.