University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Kaurin, S. (2021). Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964
Kaurin, Stella. "Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964
Kaurin, Stella. "Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964
Kaurin, S. (2021). 'Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964
Kaurin S. Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964
S. Kaurin, "Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964