prikaz prve stranice dokumenta Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista

Kaurin, Stella
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Kaurin, S. (2021). Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964

Kaurin, Stella. "Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964

Kaurin, Stella. "Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964

Kaurin, S. (2021). 'Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 14 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964

Kaurin S. Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2022 May 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964

S. Kaurin, "Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964

Please login to the repository to save this object to your list.