University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Kožul, A. (2021). Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul, Anamari. "Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul, Anamari. "Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul, A. (2021). 'Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul A. Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2025 January 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
A. Kožul, "Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263