University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Kožul, A. (2021). Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul, Anamari. "Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul, Anamari. "Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul, A. (2021). 'Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 15 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul A. Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 September 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
A. Kožul, "Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263