prikaz prve stranice dokumenta Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti

Ortović, Margareta
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Ortović, M. (2021). Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389

Ortović, Margareta. "Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389

Ortović, Margareta. "Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389

Ortović, M. (2021). 'Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389

Ortović M. Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389

M. Ortović, "Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389

Please login to the repository to save this object to your list.