University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Ortović, M. (2021). Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389
Ortović, Margareta. "Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389
Ortović, Margareta. "Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389
Ortović, M. (2021). 'Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389
Ortović M. Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389
M. Ortović, "Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389