University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Blažeković, P. (2021). Uloga percepcije regulatornog okvira i zabrinutosti za privatnost kod mladih potrošača prilikom kupovine u digitalnom okruženju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111889
Blažeković, Petra. "Uloga percepcije regulatornog okvira i zabrinutosti za privatnost kod mladih potrošača prilikom kupovine u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111889
Blažeković, Petra. "Uloga percepcije regulatornog okvira i zabrinutosti za privatnost kod mladih potrošača prilikom kupovine u digitalnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111889
Blažeković, P. (2021). 'Uloga percepcije regulatornog okvira i zabrinutosti za privatnost kod mladih potrošača prilikom kupovine u digitalnom okruženju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111889
Blažeković P. Uloga percepcije regulatornog okvira i zabrinutosti za privatnost kod mladih potrošača prilikom kupovine u digitalnom okruženju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111889
P. Blažeković, "Uloga percepcije regulatornog okvira i zabrinutosti za privatnost kod mladih potrošača prilikom kupovine u digitalnom okruženju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111889