University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Antolović, A. (2022). Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928
Antolović, Antonio. "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928
Antolović, Antonio. "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928
Antolović, A. (2022). 'Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928
Antolović A. Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2025 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928
A. Antolović, "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928