master's thesis
Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda

Stojić, Antonio
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Stojić, A. (2022). Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665565

Stojić, Antonio. "Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665565

Stojić, Antonio. "Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665565

Stojić, A. (2022). 'Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 12 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665565

Stojić A. Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 April 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665565

A. Stojić, "Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665565

Please login to the repository to save this object to your list.