University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Stojić, A. (2022). Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665565
Stojić, Antonio. "Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665565
Stojić, Antonio. "Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665565
Stojić, A. (2022). 'Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665565
Stojić A. Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 October 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665565
A. Stojić, "Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665565