University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Organization and Management
Cite this document
Kramer, L. (2022). Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889
Kramer, Lucija. "Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889
Kramer, Lucija. "Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889
Kramer, L. (2022). 'Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889
Kramer L. Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2025 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889
L. Kramer, "Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889