University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Gečević, H. (2022). ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:726312
Gečević, Helena. "ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:726312
Gečević, Helena. "ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:726312
Gečević, H. (2022). 'ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:726312
Gečević H. ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:726312
H. Gečević, "ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:726312