master's thesis
Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača

Žili, Lana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Žili, L. (2022). Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Žili, Lana. "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Žili, Lana. "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Žili, L. (2022). 'Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Žili L. Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

L. Žili, "Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:966434

Please login to the repository to save this object to your list.