University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Halužan, N. (2022). Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456
Halužan, Nikolina. "Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456
Halužan, Nikolina. "Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456
Halužan, N. (2022). 'Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 November 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456
Halužan N. Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2023 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456
N. Halužan, "Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836456