master's thesis
Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija

Višić, Antonela
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Višić, A. (2022). Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić, Antonela. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić, Antonela. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić, A. (2022). 'Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Višić A. Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 June 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

A. Višić, "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na namjeru kupnje na primjeru južnokorejskih serija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:579688

Please login to the repository to save this object to your list.