master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda

Ivić, Kristina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Cite this document

Ivić, K. (2022). Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743

Ivić, Kristina. "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743

Ivić, Kristina. "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743

Ivić, K. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743

Ivić K. Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743

K. Ivić, "Utjecaj društvenih mreža na kupovinu kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241743

Please login to the repository to save this object to your list.