University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Jurakić, A. (2022). Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012
Jurakić, Anja. "Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012
Jurakić, Anja. "Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012
Jurakić, A. (2022). 'Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012
Jurakić A. Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2025 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012
A. Jurakić, "Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:900012