University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Organization and Management
Cite this document
Musić, M. (2015). UPOTREBA STRATEŠKE ANALIZE ZA ODREĐIVANJE IZVORA KONKURENTSKE PREDNOSTI PROIZVODNOG PODUZEĆA (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:975345
Musić, Martina. "UPOTREBA STRATEŠKE ANALIZE ZA ODREĐIVANJE IZVORA KONKURENTSKE PREDNOSTI PROIZVODNOG PODUZEĆA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:975345
Musić, Martina. "UPOTREBA STRATEŠKE ANALIZE ZA ODREĐIVANJE IZVORA KONKURENTSKE PREDNOSTI PROIZVODNOG PODUZEĆA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:975345
Musić, M. (2015). 'UPOTREBA STRATEŠKE ANALIZE ZA ODREĐIVANJE IZVORA KONKURENTSKE PREDNOSTI PROIZVODNOG PODUZEĆA', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:975345
Musić M. UPOTREBA STRATEŠKE ANALIZE ZA ODREĐIVANJE IZVORA KONKURENTSKE PREDNOSTI PROIZVODNOG PODUZEĆA [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2025 April 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:975345
M. Musić, "UPOTREBA STRATEŠKE ANALIZE ZA ODREĐIVANJE IZVORA KONKURENTSKE PREDNOSTI PROIZVODNOG PODUZEĆA", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:975345