University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Organization and Management
Cite this document
Musić, M. (2015). UPOTREBA STRATEŠKE ANALIZE ZA ODREĐIVANJE IZVORA KONKURENTSKE PREDNOSTI PROIZVODNOG PODUZEĆA (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:975345
Musić, Martina. "UPOTREBA STRATEŠKE ANALIZE ZA ODREĐIVANJE IZVORA KONKURENTSKE PREDNOSTI PROIZVODNOG PODUZEĆA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:975345
Musić, Martina. "UPOTREBA STRATEŠKE ANALIZE ZA ODREĐIVANJE IZVORA KONKURENTSKE PREDNOSTI PROIZVODNOG PODUZEĆA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:975345
Musić, M. (2015). 'UPOTREBA STRATEŠKE ANALIZE ZA ODREĐIVANJE IZVORA KONKURENTSKE PREDNOSTI PROIZVODNOG PODUZEĆA', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:975345
Musić M. UPOTREBA STRATEŠKE ANALIZE ZA ODREĐIVANJE IZVORA KONKURENTSKE PREDNOSTI PROIZVODNOG PODUZEĆA [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:975345
M. Musić, "UPOTREBA STRATEŠKE ANALIZE ZA ODREĐIVANJE IZVORA KONKURENTSKE PREDNOSTI PROIZVODNOG PODUZEĆA", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:975345