pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn efzg:12182 thesis "Stavovi pripadnika generacije Z o prevarama u digitalnom okruženju" "Glasnović, Josip" efzg:12175 thesis "Uloga digitalne prisutnosti marke i nostalgije u razvoju lojalnosti prema marki" "Pilaš, Martina" efzg:12231 thesis "Uloga komponenti stava kod namjere kupovine električnih vozila potrošača inovatora i ranih usvajača" "Kovačević, Marta" efzg:12172 thesis "Lojalnost pripadnika generacije Z premijskoj marki prilikom kupovine mobilnog telefona" "Frühwirth, Dora" efzg:12161 thesis "Primjena uslužno dominantne logike u hotelijerstvu Republike Hrvatske" "Juren, Katarina" efzg:12162 thesis "Uloga upravljanja markom poslovne usluge u odlučivanju kupovnog centra" "Piškor, Dorotea" efzg:12094 thesis "Analiza utjecaja ambalaže i životnog stila na kupovinu prehrambenih proizvoda kod generacija Y i Z" "Boljanović Rojka, Lara" efzg:12105 thesis "Uloga društvenih mreža prilikom odlučivanja potrošača pripadnika generacije Z o odabiru turističke destinacije" "Janković, Karla" efzg:12127 thesis "Utjecaj stavova o etičnosti online maloprodaje na povjerenje potrošača" "Slišković, Ana" efzg:12056 thesis "Uloga digitalne prisutnosti trgovačkih lanaca na društvenim medijima u namjeri kupnje potrošača generacije Z" "Cikoja, Franka" efzg:11991 thesis "Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda" "Vučković, Stefanie Anna" efzg:11974 thesis "Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki" "Domazet, Marko" efzg:11953 thesis "Povezanost utjecajnih osoba s preferencijama potrošača u industriji električnih uređaja za osobnu njegu" "Žunec Veliki, Kristijan" efzg:11948 thesis "Stavovi, percipirane koristi i percipirani rizici kao odrednice namjere kupnje rabljene odjeće" "Cirimotić, Ivona" efzg:11940 thesis "Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u oblikovanju stavova i namjeri kupnje njihovih proizvoda i usluga" "Marolin, Tea" efzg:11923 thesis "Stavovi i namjere ponašanja potrošača u kategoriji organskih prehrambenih proizvoda" "Kralj, Marta" efzg:11914 thesis "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata" "Jančik, Karla" efzg:11905 thesis "Stavovi djece prema zdravoj hrani te njihova povezanost s izborom hrane i gledanjem televizije" "Bajcer, Lucija" efzg:11711 thesis "Primjena alata umjetne inteligencije u oglašavanju na internetskim pretraživačima" "Odak, Mislav" efzg:11895 thesis "Impulzivno kupovno ponašanje potrošača i preferencije načina plaćanja" "Romek, Lorena" efzg:11563 thesis "Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera" "Sabolek, Petar" efzg:11708 thesis "Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona" "Ćorić, Jela" efzg:11661 thesis "Uloga društvenih mreža u procesu odabira turističkog smještaja kod pripadnika generacija X, Y i Z" "Jurović, Pavla" efzg:11698 thesis "Uloga oblikovanja korisničkog sučelja u kvaliteti korisničkog iskustva kod e-prodavaonica" "Resler, Matej" efzg:11816 thesis "Percepcije potrošača o marketingu sadržaja marke u djelatnosti mode" "Potrebica, Ivan" efzg:11704 thesis "Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z" "Sladović, Maja" efzg:11505 thesis "Primjena marketinga sadržaja u razvoju esport industrije" "Mršić, Antun" efzg:11571 thesis "Primjena sadržaja kojeg stvaraju korisnici u marketinškoj komunikaciji turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj" "Bakalović, Nika" efzg:11643 thesis "Uloga kratkih videozapisa kao oblika sadržaja u marketingu sadržaja" "Sladoljev, Adrijana" efzg:11518 thesis "Zadovoljstvo pacijenata uslugama javnih i privatnih zdravstvenih ustanova" "Živković, Klara" efzg:11421 thesis "Upoznatost potrošača s pojmom ekomanipulacije (greenwashinga) u marketingu" "Zemljić, Ivana" efzg:11297 thesis "Utjecaj povezujućeg društvenog kapitala članova sportskog kluba na stavove članova o klubu" "Devunić, Mihael" efzg:11277 thesis "Analiza percepcije potrošača o brzoj hrani" "Ružić, Ela" efzg:11192 thesis "Iskustva menadžera u djelatnosti događaja s marketingom sadržaja" "Marković, Ivan" efzg:11263 thesis "Istraživanje motiva potrošača u angažmanu na profilima marki na društvenim mrežama" "Prpić, Tena" efzg:11313 thesis "Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima" "Škrnički, Lucija" efzg:11416 thesis "Uloga elektroničke usmene predaje u procesu donošenja odluke o kupnji mobilnih uređaja putem interneta" "Ludaš, Sara" efzg:11838 thesis "Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije" "Merle, Petra" efzg:11169 thesis "Utjecaj inovativnih digitalnih alata u internim komunikacijama poduzeća" "Vareško, Karla" efzg:11389 thesis "Utjecaj negativnih recenzija na proces donošenja odluke o rezervaciji hotelskog smještaja putem Interneta" "Pervan, Barbara" efzg:11487 thesis "Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa" "Kerep, Petra" efzg:11141 thesis "Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda" "Švenda, Anamarija" efzg:11171 thesis "Uloga percipiranog kredibiliteta utjecajnih osoba u namjeri kupnje modnih proizvoda na digitalnim platformama" "Džalto, Sara" efzg:11144 thesis "Motivi kupnje, potrošačeva uključenost i vrjednujući kriteriji pripadnika generacije Z prilikom kupnje božićnih poklona" "Petrović, Iva" efzg:11222 thesis "Uloga principa utjecaja u kontekstu digitalnog marketinga" "Bogojević, Tea" efzg:11081 thesis "Uloga projekata Europske unije u jačanju financijskih kapaciteta neprofitnih organizacija" "Čačković, Terezija" efzg:10848 thesis "Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera" "Russo, Beatrice Maria" efzg:10820 thesis "Percepcija korisnika o mobilnim aplikacijama za zdravlje" "Klaić, Klara" efzg:10818 thesis "Uloga elemenata fizičkog okruženja prodajnog mjesta u namjeri kupnje" "Budanović, Laura" efzg:10798 thesis "Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj" "Antunović, Ivana" efzg:10727 thesis "Identifikacija motiva korištenja i čimbenika angažmana sa sadržajem virtualnih zajednica marke na Facebooku" "Torinek, Mia" efzg:10720 thesis "Optimizacija korisničkog iskustva na web prodavaonicama putem 10 Nielsenovih heuristika upotrebljivosti" "Kuzmić, Martina" efzg:10726 thesis "Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača" "Jugović, Monika" efzg:10735 thesis "Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta" "Tadić, Anamarija" efzg:10669 thesis "Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji" "Mudrinić, Željka" efzg:10667 thesis "Uloga utjecajnih osoba prilikom kupovine kućanskih uređaja" "Lučić, Niko" efzg:10611 thesis "Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima" "Vladilo, Chiara" efzg:10419 thesis "Percepcija osobnog imidža i imidža modnih maraka u kategoriji odjevnih predmeta kod mladih poslovnih žena" "Baća, Nikolija" efzg:10229 thesis "Vrednujući kriteriji i vrste utjecaja referentnih grupa prilikom odabira opreme za bebe" "Bunčec, Maja" efzg:10107 thesis "Percipirana vrijednost i percipirani rizici u kupnji električnih automobila" "Slapničar, Petar" efzg:10080 thesis "Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke" "Budiša, Ana" efzg:10079 thesis "Panično kupovno ponašanje potrošača tijekom pandemije COVID-19" "Mađer, Anamarija" efzg:9737 thesis "Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju" "Davidović Boljkovac, Iris" efzg:9869 thesis "Načini raspolaganja odjećom i ekološka osviještenost potrošača pripadnika generacije Y" "Janjac, Ivana" efzg:9726 thesis "Primjena teorije planiranog ponašanja u objašnjenju potrošačeve namjere smanjivanja otpada koji nastaje od hrane" "Zadravec, Paula" efzg:9725 thesis "UKLJUČENOST POTROŠAČA I NJIHOVA PERCEPCIJA RIZIKA I KORISTI U KUPNJI NAMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA" "Vlašić, Lucija" efzg:9716 thesis "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta" "Duvnjak, Ružica" efzg:9523 thesis "Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama s donošenjem odluka o kupovini generacije Z" "Ljubičić, Zrinka" efzg:9683 thesis "LJUBAV PREMA MARKI KAO DETERMINANTA NAMJERE PONAŠANJA POTROŠAČA U MODNOJ INDUSTRIJI" "Bazina, Nikolina" efzg:9399 thesis "STAVOVI GENERACIJE Z PREMA DIGITALNOM OGLAŠAVANJU NA INSTAGRAMU" "Žinić, Anamaria" efzg:9226 thesis "Istraživanje zadovoljstva kupaca dječjih igračaka" "Davidović, Marija" efzg:9403 thesis "Odrednice namjere kupnje polugotovih i gotovih prehrambenih proizvoda" "Škreblin Borovčak, Tea" efzg:9709 thesis "Stavovi potrošača prema korištenju aplikacija za dostavu hrane i njihove namjere ponašanja u vrijeme pandemije COVID–19" "Furmek, Valentina" efzg:9953 thesis "Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z" "Jurakić, Anja" efzg:9187 thesis "Analiza stavova, preferencija i ponašanja djece kao potrošača prehrambenih proizvoda" "Jurić, Marija" efzg:9125 thesis "The impact of brand name characteristics on creating brand perception" "Čukman, Marko" efzg:9166 thesis "ULOGA RECENZIJA KORISNIKA U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRILIKOM KUPOVINE ODJEĆE I MODNIH DODATAKA PUTEM INTERNETA" "Wagmann, Lucija" efzg:9145 thesis "ULOGA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI OSOBA S OŠTEĆENJIMA VIDA" "Petrušić, Marija" efzg:9180 thesis "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju" "Žagar, Martina" efzg:9189 thesis "Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode" "Bosiljevac, Katarina" efzg:9535 thesis "Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda" "Bokun, Valentina" efzg:8921 thesis "Percepcija mladih o uslugama digitalnih banaka" "Kaurić, Tin" efzg:8957 thesis "Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda" "Budimir, Antea" efzg:8795 thesis "Uloge obilježja potrošača vezana uz cijenu i percipirane kvalitete proizvoda u sklonosti roditelja na plaćanje više cijene za bio prehrambene proizvode za djecu" "Mamić, Nina" efzg:8789 thesis "Uloga eksternih izvora informacija u oblikovanju stavova roditelja o cijepljenju djece" "Tomljenović, Ana" efzg:8749 thesis "PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV" "Rambrot, Josip" efzg:8740 thesis "Čimbenici donošenja odluke o mirovinskoj štednji mladih" "Kujundžić, Mišael" efzg:8695 thesis "ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA" "Gečević, Helena" efzg:8543 thesis "Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama i lojalnosti potrošača" "Mataušić, Lucija" efzg:8514 thesis "Istraživanje zadovoljstva mladih kupaca procesom online kupovine u domaćoj internetskoj trgovini" "Krištić, Leona" efzg:8515 thesis "UTJECAJ DRUŠTVENE MREŽE TIKTOK I UTJECAJNIH OSOBA NA KUPOVNO PONAŠANJE GENERACIJE Z" "Fržop, Nera" efzg:8496 thesis "Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost" "Banek, Leo" efzg:8408 thesis "Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke" "Lauš, Monika" efzg:8393 thesis "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona" "Roje, Marko" efzg:7996 thesis "Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona" "Šlibar, Dorja" efzg:8010 thesis "Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda" "Matušek, Iva" efzg:7768 thesis "Razlozi formiranja i ponašanje potrošačkih “plemena” na primjeru kolekcionara gramofonskih ploča" "Lalić, Marin" efzg:7466 thesis "Uloga društvenih mreža u potrošačevom odlučivanju o kupovini proizvoda modne industrije" "Bilić, Valentina" efzg:6672 thesis "Čimbenici prihvaćanja mobilnih aplikacija za dostavu hrane od strane potrošača" "Hrgovčić, Valentina" efst:4793 dissertation "UTJECAJ PERCEPCIJE SUSTAVA ISPORUKE VRIJEDNOSTI NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST KUPACA: MEDIJATORSKA ULOGA APSORPCIJSKOG KAPACITETA" "Antičić, Nina" efzg:6775 thesis "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe" "Bagić, Laura" efzg:6292 thesis "KUPOVNA ORIJENTACIJA ZAPOSLENIH ŽENA I MUŠKARACA U KUPNJI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE" "Mazić, Daria" efzg:6408 thesis "Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda" "Vlašić, Matea" efzg:6491 thesis "Roditeljski stil odgoja i uloga roditelja u kupovnom ponašanju djece" "Rugan, Matea" efzg:6516 thesis "Specifičnosti maloprodaje putem digitalnih kanala distribucije" "Poropat, Nico" efzg:6301 thesis "Stavovi studenata prema novcu i njihova sklonost kompulzivnom kupovnom ponašanju" "Omrčen, Petra" efzg:6195 thesis "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda" "Marijan, Lana" efzg:5915 thesis "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y" "Bosnić, Ante" efzg:6382 thesis "PERCIPIRANE KORISTI I PERCIPIRANI RIZICI U KUPNJI MOBILNOG UREĐAJA PUTEM INTERNETA" "Šiško, Berislav" efzg:6083 thesis "Upravljanje korisničkim iskustvom u financijskom sektoru" "Matak, Katarina" efzg:5454 thesis "Primjena metoda evaluacije aktivnosti odnosa s javnošću u hrvatskim komunikacijskim agencijama" "Bojić, Luka" efzg:5176 thesis "ULOGA ODABRANIH MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U KREIRANJU TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE U KATEGORIJI DETERDŽENATA" "Zabrdja, Irena" efzg:5060 thesis "Uloga elektroničke komunikacije od usta do usta u odabiru turističkog smještaja kod pripadnika generacije Y" "Pekez, Krunoslav" efzg:4948 thesis "PERCEPCIJA POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Z O ULOZI LIDERA MIŠLJENJA U NJIHOVIM KUPOVNIM ODLUKAMA" "Tandara, Hedviga" efzg:4711 thesis "Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke" "Tomić, Ivana Ana" efzg:4667 thesis "Motivi kupnje i lojalnost potrošača organskoj hrani" "Bogeljić, Ida" efzg:4641 thesis "Materijalizam, statusna potrošnja i neovisnost potrošača u procesu kupnje" "Šantić, Matea" efzg:4448 thesis "Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji" "Majcenović, Marijan" efzg:4394 thesis "Ispitivanje zadovoljstva internom komunikacijom unutar kreativnih marketinških agencija u Hrvatskoj" "Horvat, Patrik" efzg:4459 thesis "Mišljenja hrvatskih potrošača o marketinškim aktivnostima ko-kreacije u glazbenoj industriji" "Slović, Marija Magdalena" efzg:4239 thesis "Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y" "Menjak, Marija" efzg:4527 thesis "Povezanost financijske pismenosti i financijskog obrazovanja s odgovornim potrošačkim ponašanjem" "Gaćina, Luka" efzg:4372 thesis "SKLONOST POTROŠAČA OSTAVLJANJU DODATNOG NOVČANOG IZNOSA ZA PRUŽENU USLUGU U RESTORANIMA" "Koledić, Ivona" efzg:4273 thesis "STAVOVI POTROŠAČA PRIPADNIKA GENERACIJE Y O OGLAŠAVAČKIM AKTIVNOSTIMA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA" "Mošmondor, Ines" efzg:4213 thesis "Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova" "Horvat, Kristina" efzg:4293 thesis "Zadovoljstvo i lojalnost potrošača restoranima brze hrane" "Furmek, Valentina" efzg:4486 thesis "CJENOVNA OSJETLJIVOST MLADIH POTROŠAČA I NJIHOVA SKLONOST KORIŠTENJU KUPONA U KUPNJI ODJEĆE I OBUĆE" "Vuković, Kristina" efzg:4554 thesis "Istraživanje utjecaja korisničkog iskustva na telekomunikacijskom tržištu u Republici Hrvatskoj" "Ostojić, Paula" efzg:4122 thesis "Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu" "Sraka, Helena" efzg:4044 thesis "Motivi korištenja i kriteriji odabira pametnih telefona" "Deucht, Filip" efzg:4014 thesis "Percepcija potrošača o njihovoj ulozi u međuosobnoj komunikaciji u kategoriji modnih odjevnih proizvoda" "Brnabić, Veronika" efzg:4287 thesis "Uključenost ženske populacije u kategoriju proizvoda za njegu lica i kriteriji njihovog odabira" "Ćerdić, Arijana" efzg:3847 thesis "ULOGA RAZLIČITIH VRSTA SADRŽAJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U FILMSKOJ INDUSTRIJI U ANGAŽIRANOSTI POTROŠAČA" "Bašić, Lovro" efzg:3826 thesis "Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja" "Balaban, Ana" efzg:3969 thesis "Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika" "Bradić, Braslav" efzg:3926 thesis "Kriteriji odabira banke i percipirani troškovi promjene banke kod studentske populacije" "Aničić, Jelena" efzg:3219 thesis "Istraživanje utjecaja kvalitete usluge i zadovoljstva na e-lojalnost kod online kupovine odjeće" "Sakoman, Dino" efzg:3085 thesis "Cjenovna osjetljivost i stavovi potrošača o poklon proizvodima prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda" "Lovasić, Nikolina" efzg:3860 thesis "Zemlja podrijetla kao odrednica percepcije kvalitete proizvoda" "Malogorski, Mateja" efzg:3017 thesis "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu" "Stanić, Martina" efzg:3028 thesis "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima" "Parat, Marta" efzg:3062 thesis "Vrste percipiranog rizika kod korištenja usluga mobilnog plaćanja" "Vakufac, Jasmin" efzg:3037 thesis "Percepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj" "Bešlić, Stjepan" efzg:2640 thesis "Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila" "Štahan, Matija" efzg:2623 thesis "SLIČNOSTI I RAZLIKE U KUPNJI I KRITERIJIMA ODABIRA OSOBNOG AUTOMOBILA S OBZIROM NA SPOL" "Hranj, Ivana" efzg:2573 thesis "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača" "Valjak, Mateja" efzg:4232 thesis "Osobni razvoj prodavača kao element motivacije i zadržavanja u poduzeću" "Marković, Dajana" efzg:4701 thesis "PERCEPCIJA POTROŠAČA O EKOLOŠKOJ ODGOVORNOSTI I NJIHOVOM EKOLOŠKI ODGOVORNOM PONAŠANJU" "Pavlija, Ana Maria" efzg:2521 thesis "Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona" "Hrvoj, Lorena" efzg:2388 thesis "Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama" "Bašić, Robert" efzg:2458 thesis "Percepcija i upoznatost studenata s održivim razvojem i marketingom održivosti u Republici Hrvatskoj" "Krešo, Damir" efzg:2479 thesis "Utjecaj prikupljanja osobnih podataka i povjerenja prema web stranici na zabrinutost za privatnost u online okruženju" "Strinavić, Matea" efzg:2311 thesis "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda" "Gašpar, Andreja" efzg:2306 thesis "Istraživanje motiva održavanja fizičke aktivnosti na primjeru ustrajne motivacije polaznika joga centra" "Malić, Martina" efzg:2191 thesis "Kriteriji odabira pametnih telefona na primjeru generacije Y" "Mijatović, Anđelka" efzg:2380 thesis "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda" "Ćurić, Anita" efzg:1314 thesis "Motivi potrošača za promjenom opskrbljivača električne energije" "Kovačević, Anđela" efzg:1317 thesis "ULOGA KO-KREGACIJE U STVARANJU LOJALNIH ODNOSA IZMEĐU POTROŠAČA I PODUZEĆA" "Šimunović, Martina" efzg:1753 thesis "Stavovi i ponašanje roditelja djece predškolske dobi u kupnji proizvoda lanaca brze prehrane" "Bogunović, Ana Marija" efzg:1864 thesis "Utjecaj stavova i preferencija mladih potrošača na učestalost i namjeru kupovine putem interneta" "Vugić, Bernarda" efzg:1791 thesis "Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda" "Streny, Katarina" efzg:1752 thesis "Strategija distribucije luksuzne modne marke" "Virovac, Katarina" efzg:1875 thesis "Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja" "Zečević, Petra" efzg:1835 thesis "Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki" "Krstić, Ana" efzg:1917 thesis "Primjena novih medija u komunikaciji s pripadnicima generacije Y" "Stanojević, Sabina" efzg:1834 thesis "Stil života turista s obzirom na način provođenja odmora" "Crnčan, Božidarka" efzg:2169 thesis "Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača" "Petković, Antonija" efzg:824 thesis "CJENOVNA OSJETLJIVOST POTROŠČA I SKLONOST KUPNJI PREHRAMBENIH PROIZVODA NA SNIŽENJU" "Jurinić, Lidija" efzg:1782 thesis "Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje" "Lažec, Diana" efzg:1766 thesis "Stil života žena zrele životne dobi u kupnji odjeće" "Volarić, Ana" efzg:2091 thesis "Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka" "Josipović, Marija" efzg:1684 thesis "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida" "Švenda, Željka" efzg:1351 thesis "Osobnost bankarske marke" "Mihotić, Lucija" efzg:1441 thesis "Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona" "Devčić, Petra" efzg:2083 thesis "Potrošačka uključenost žena pri odabiru dizajnerske odjeće" "Knežević, Ivana" efzg:1247 thesis "Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića" "Tarade, Mirela" efzg:1517 thesis "Analiza utjecaja karakteristika procesa donošenja odluke o kupovini na zadovoljstvo potrošača odabirom" "Živković, Fran" efzg:1943 thesis "Ekološka odgovornost mladih potrošača i namjera kupnje električnih automobila" "Slukan, Ana-Marija" efzg:2078 thesis "Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem" "Dražić, Mirela" efzg:1999 thesis "Luksuzna marka destinacije" "Dobra, Andreja" efzg:1289 thesis "Razlike među spolovima u procesu kupnje sportske opreme" "Maras, Ivana" efzg:1928 thesis "Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada" "Dolić, Marina" efzg:1845 thesis "Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda" "Arežina, Daria" efzg:1691 thesis "Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda" "Marinić, Milena" efzg:1562 thesis "Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača" "Orct, Martina" efzg:2086 thesis "Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača" "Dropulić, Branka" efzg:1403 thesis "Krivotvorine i sklonosti potrošača njihovoj kupovini i korištenju" "Vučić, Laura" efzg:2228 thesis "Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača" "Šulc, Marija" efzg:932 thesis "CJENOVNA OSJETLJIVOST STUDENTSKE POPULACIJE U ODABRANIM KATEGORIJAMA PROIZVODA" "Slišković, Valentina" efzg:1307 thesis "Analiza utjecaja dominantne filozofije web stranice na stavove potrošaća o web stranici" "Pandžić, Mario" efzg:1373 thesis "Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda" "Ivančić, Matija" efzg:1406 thesis "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave" "Vulinec, Iva" efzg:384 thesis "SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE" "Orešić, Veronika" efzg:927 thesis "RAZLIKA IZMEĐU REFERENTNIH CIJENA PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARKI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE" "Iličić, Antonia" efzg:1505 thesis "Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji" "Starić, Barbara" efzg:2125 thesis "Etnocentrizam potrošača u istočnoj Hrvatskoj" "Pandurić, Bruno"