@mastersthesis{efzg:12046, author = {{Perhat, Lorena}}, title = {{Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:11169, author = {{Vareško, Karla}}, title = {{Utjecaj inovativnih digitalnih alata u internim komunikacijama poduzeća}}, } @mastersthesis{efzg:11487, author = {{Kerep, Petra}}, title = {{Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa}}, } @mastersthesis{efzg:10726, author = {{Jugović, Monika}}, title = {{Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:10735, author = {{Tadić, Anamarija}}, title = {{Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta}}, } @mastersthesis{efzg:10669, author = {{Mudrinić, Željka}}, title = {{Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:10366, author = {{Kunštić, Leonarda}}, title = {{Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“}}, } @mastersthesis{efzg:10080, author = {{Budiša, Ana}}, title = {{Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke}}, } @mastersthesis{efzg:9697, author = {{Lisica, Antonia}}, title = {{Prognostička analiza prodaje električnih vozila u Europskoj uniji uslijed pandemije Covid-19}}, } @mastersthesis{efzg:9936, author = {{Pandžić, Lucija}}, title = {{Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju}}, } @mastersthesis{efzg:9255, author = {{Jelaska, Lovro}}, title = {{Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:9567, author = {{Dragoje, Ivana}}, title = {{PERCIPIRANI UTJECAJ UTJECAJNIH OSOBA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PROCES DONOŠENJE ODLUKE O KUPOVINI}}, } @mastersthesis{efzg:9198, author = {{Žili, Lana}}, title = {{Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:9224, author = {{Lekić, Braslav}}, title = {{Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama}}, } @mastersthesis{efzg:9125, author = {{Čukman, Marko}}, title = {{The impact of brand name characteristics on creating brand perception}}, } @mastersthesis{efzg:8512, author = {{Antolović, Antonio}}, title = {{Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije}}, } @mastersthesis{efzg:8513, author = {{Stojić, Antonio}}, title = {{Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:7768, author = {{Lalić, Marin}}, title = {{Razlozi formiranja i ponašanje potrošačkih “plemena” na primjeru kolekcionara gramofonskih ploča}}, } @mastersthesis{efzg:7265, author = {{Šiljeg, Anđelina}}, title = {{VAŽNOST ZEMLJE PODRIJETLA U PERCEPCIJI KVALITETE SOFTVERA KOD POSLOVNIH KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efzg:6880, author = {{Zelenika, Iva}}, title = {{Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika}}, } @mastersthesis{efzg:6510, author = {{Lacić, Jakov}}, title = {{INOVACIJE POSLOVNIH MODELA NA TRŽIŠTU LUKSUZNIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efzg:6271, author = {{Lacković, Klara}}, title = {{Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija}}, } @mastersthesis{efzg:6380, author = {{Plašć, Monika}}, title = {{UTJECAJ ZEMLJE PODRIJETLA NA OČEKIVANU KVALITETU OBRAZOVNE USLUGE}}, } @mastersthesis{efzg:6287, author = {{Štefanec, Tamara}}, title = {{ULOGA AMBALAŽE U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MAR}}, } @mastersthesis{efzg:6332, author = {{Lovrić, Aleksandra}}, title = {{ULOGA ZADOVOLJSTVA I POVEZANOSTI S MARKOM U IZGRADNJI LOJALNOSTI MARKI PAMETNIH TELEFONA}}, } @mastersthesis{efzg:6419, author = {{Čičak, Katarina}}, title = {{Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama}}, } @mastersthesis{efzg:5626, author = {{Korać, Antonela}}, title = {{Uloga zadovoljstva markom, povezanosti s markom i lojalnosti marki u sklonosti potrošača zagovaranju luksuzne marke}}, } @mastersthesis{efzg:5176, author = {{Zabrdja, Irena}}, title = {{ULOGA ODABRANIH MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U KREIRANJU TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE U KATEGORIJI DETERDŽENATA}}, } @mastersthesis{efzg:4992, author = {{Ivanišević, Petra}}, title = {{Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila}}, } @mastersthesis{efzg:4711, author = {{Tomić, Ivana Ana}}, title = {{Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke}}, } @mastersthesis{efzg:4672, author = {{Cicvarić, Mihaela}}, title = {{Uloga digitalnih platformi u razvoju ekonomije dijeljenja}}, } @mastersthesis{efzg:4641, author = {{Šantić, Matea}}, title = {{Materijalizam, statusna potrošnja i neovisnost potrošača u procesu kupnje}}, } @mastersthesis{efzg:4184, author = {{Keleminić, Kristijan}}, title = {{Izgradnja percepcijskog monopola kroz upravljanje iskustvom potrošača u kontekstu nediferenciranih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:4372, author = {{Koledić, Ivona}}, title = {{SKLONOST POTROŠAČA OSTAVLJANJU DODATNOG NOVČANOG IZNOSA ZA PRUŽENU USLUGU U RESTORANIMA}}, } @mastersthesis{efzg:4185, author = {{Kesić, Alen}}, title = {{Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{efzg:3093, author = {{Stipić, Anđa}}, title = {{Komparativna analiza stavova o oglasima na Facebooku i Instagramu s obzirom na životnu dob korisnika te intenzitet korištenja društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efzg:3672, author = {{Dražetić, Monika}}, title = {{Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca}}, } @mastersthesis{efzg:3860, author = {{Malogorski, Mateja}}, title = {{Zemlja podrijetla kao odrednica percepcije kvalitete proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:3047, author = {{Bašić, Anja}}, title = {{Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada}}, } @mastersthesis{efzg:3022, author = {{Šulc, Peter}}, title = {{Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva}}, } @mastersthesis{efzg:3024, author = {{Vlatković, Patricia}}, title = {{Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca}}, } @mastersthesis{efzg:4558, author = {{Cvetinović, Emanuela}}, title = {{Marketing usluga riječkih muzeja}}, } @mastersthesis{efzg:2675, author = {{Cvitanović, Petra Leonora}}, title = {{Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije}}, } @mastersthesis{efzg:2388, author = {{Bašić, Robert}}, title = {{Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama}}, } @mastersthesis{efzg:2160, author = {{Malešević, Kristina}}, title = {{Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efzg:2311, author = {{Gašpar, Andreja}}, title = {{Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:2191, author = {{Mijatović, Anđelka}}, title = {{Kriteriji odabira pametnih telefona na primjeru generacije Y}}, } @mastersthesis{efzg:1296, author = {{Todorić, Zvonimir}}, title = {{Upravljanje markom destinacije}}, } @phdthesis{efzg:321, author = {{Blažević, Zrinka}}, title = {{Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi}}, } @mastersthesis{efzg:1943, author = {{Slukan, Ana-Marija}}, title = {{Ekološka odgovornost mladih potrošača i namjera kupnje električnih automobila}}, } @mastersthesis{efzg:2078, author = {{Dražić, Mirela}}, title = {{Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem}}, } @mastersthesis{efzg:1999, author = {{Dobra, Andreja}}, title = {{Luksuzna marka destinacije}}, } @mastersthesis{efzg:1928, author = {{Dolić, Marina}}, title = {{Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada}}, } @mastersthesis{efzg:1845, author = {{Arežina, Daria}}, title = {{Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:1130, author = {{Bjelkanović, Antonio}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORAN MARKETING NA PRIMJERU HRVATSKIH DRUŠTAVA ZA OSIGURANJE}}, } @mastersthesis{efzg:1691, author = {{Marinić, Milena}}, title = {{Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:2086, author = {{Dropulić, Branka}}, title = {{Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:1586, author = {{Bedek, Ivan}}, title = {{Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom}}, } @mastersthesis{efzg:1507, author = {{Novak, Sanja}}, title = {{Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga}}, } @mastersthesis{efzg:1433, author = {{Kokan, Marija}}, title = {{Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{efzg:1373, author = {{Ivančić, Matija}}, title = {{Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:1281, author = {{Rašica, Iva}}, title = {{Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti}}, } @phdthesis{efzg:41, author = {{Vlajčić, Davor}}, title = {{The role of expatriate managers in multinational companies reverse knowledge transfer}}, }