pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efzg:12196,thesis,"Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama","Habek, Bruna",,,,,,,, efzg:12191,thesis,"Utjecaj smještanja proizvoda na stav o sadržaju","Borko, Lucija",,,,,,,, efzg:12046,thesis,"Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija","Perhat, Lorena",,,,,,,, efzg:11169,thesis,"Utjecaj inovativnih digitalnih alata u internim komunikacijama poduzeća","Vareško, Karla",,,,,,,, efzg:11487,thesis,"Čimbenici koji utječu na percipiranu vrijednost korištenja glazbenih streaming servisa","Kerep, Petra",,,,,,,, efzg:10726,thesis,"Važnost zemlje podrijetla proizvoda za cjenovnu osjetljivost potrošača","Jugović, Monika",,,,,,,, efzg:10735,thesis,"Stavovi potrošača o kupovini luksuznih marki putem interneta","Tadić, Anamarija",,,,,,,, efzg:10669,thesis,"Uloga analiza vanjskog okruženja digitalnog marketinga u modnoj industriji","Mudrinić, Željka",,,,,,,, efzg:10366,thesis,"Mjerenje uspješnosti marke Hrvatska na temelju metodologije „Nation Brands Index“","Kunštić, Leonarda",,,,,,,, efzg:10080,thesis,"Zemlja proizvodnje kao odrednica percepcije luksuznosti marke","Budiša, Ana",,,,,,,, efzg:9697,thesis,"Prognostička analiza prodaje električnih vozila u Europskoj uniji uslijed pandemije Covid-19","Lisica, Antonia",,,,,,,, efzg:9936,thesis,"Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju","Pandžić, Lucija",,,,,,,, efzg:9255,thesis,"Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda","Jelaska, Lovro",,,,,,,, efzg:9567,thesis,"PERCIPIRANI UTJECAJ UTJECAJNIH OSOBA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PROCES DONOŠENJE ODLUKE O KUPOVINI","Dragoje, Ivana",,,,,,,, efzg:9198,thesis,"Percipirani utjecaj umjetne inteligencije na iskustvo potrošača","Žili, Lana",,,,,,,, efzg:9224,thesis,"Primjena teorije igara u odlučivanju o marketinškim strategijama","Lekić, Braslav",,,,,,,, efzg:9125,thesis,"The impact of brand name characteristics on creating brand perception","Čukman, Marko",,,,,,,, efzg:8512,thesis,"Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije","Antolović, Antonio",,,,,,,, efzg:8513,thesis,"Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda","Stojić, Antonio",,,,,,,, efzg:7768,thesis,"Razlozi formiranja i ponašanje potrošačkih “plemena” na primjeru kolekcionara gramofonskih ploča","Lalić, Marin",,,,,,,, efzg:7265,thesis,"VAŽNOST ZEMLJE PODRIJETLA U PERCEPCIJI KVALITETE SOFTVERA KOD POSLOVNIH KORISNIKA","Šiljeg, Anđelina",,,,,,,, efzg:6880,thesis,"Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika","Zelenika, Iva",,,,,,,, efzg:6510,thesis,"INOVACIJE POSLOVNIH MODELA NA TRŽIŠTU LUKSUZNIH PROIZVODA","Lacić, Jakov",,,,,,,, efzg:6271,thesis,"Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija","Lacković, Klara",,,,,,,, efzg:6380,thesis,"UTJECAJ ZEMLJE PODRIJETLA NA OČEKIVANU KVALITETU OBRAZOVNE USLUGE","Plašć, Monika",,,,,,,, efzg:6287,thesis,"ULOGA AMBALAŽE U PERCEPCIJI SIGURNOSTI PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MAR","Štefanec, Tamara",,,,,,,, efzg:6332,thesis,"ULOGA ZADOVOLJSTVA I POVEZANOSTI S MARKOM U IZGRADNJI LOJALNOSTI MARKI PAMETNIH TELEFONA","Lovrić, Aleksandra",,,,,,,, efzg:6419,thesis,"Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama","Čičak, Katarina",,,,,,,, efzg:5626,thesis,"Uloga zadovoljstva markom, povezanosti s markom i lojalnosti marki u sklonosti potrošača zagovaranju luksuzne marke","Korać, Antonela",,,,,,,, efzg:5176,thesis,"ULOGA ODABRANIH MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U KREIRANJU TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE U KATEGORIJI DETERDŽENATA","Zabrdja, Irena",,,,,,,, efzg:4992,thesis,"Istraživanje čimbenika pri odabiru marke osobnog automobila","Ivanišević, Petra",,,,,,,, efzg:4711,thesis,"Važnost zemlje podrijetla u percepciji luksuznosti marke","Tomić, Ivana Ana",,,,,,,, efzg:4672,thesis,"Uloga digitalnih platformi u razvoju ekonomije dijeljenja","Cicvarić, Mihaela",,,,,,,, efzg:4641,thesis,"Materijalizam, statusna potrošnja i neovisnost potrošača u procesu kupnje","Šantić, Matea",,,,,,,, efzg:4184,thesis,"Izgradnja percepcijskog monopola kroz upravljanje iskustvom potrošača u kontekstu nediferenciranih proizvoda","Keleminić, Kristijan",,,,,,,, efzg:4372,thesis,"SKLONOST POTROŠAČA OSTAVLJANJU DODATNOG NOVČANOG IZNOSA ZA PRUŽENU USLUGU U RESTORANIMA","Koledić, Ivona",,,,,,,, efzg:4185,thesis,"Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini","Kesić, Alen",,,,,,,, efzg:3093,thesis,"Komparativna analiza stavova o oglasima na Facebooku i Instagramu s obzirom na životnu dob korisnika te intenzitet korištenja društvenih mreža","Stipić, Anđa",,,,,,,, efzg:3672,thesis,"Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca","Dražetić, Monika",,,,,,,, efzg:3860,thesis,"Zemlja podrijetla kao odrednica percepcije kvalitete proizvoda","Malogorski, Mateja",,,,,,,, efzg:3047,thesis,"Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada","Bašić, Anja",,,,,,,, efzg:3022,thesis,"Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva","Šulc, Peter",,,,,,,, efzg:3024,thesis,"Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca","Vlatković, Patricia",,,,,,,, efzg:4558,thesis,"Marketing usluga riječkih muzeja","Cvetinović, Emanuela",,,,,,,, efzg:2675,thesis,"Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije","Cvitanović, Petra Leonora",,,,,,,, efzg:2388,thesis,"Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama","Bašić, Robert",,,,,,,, efzg:2160,thesis,"Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije","Malešević, Kristina",,,,,,,, efzg:2311,thesis,"Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda","Gašpar, Andreja",,,,,,,, efzg:2191,thesis,"Kriteriji odabira pametnih telefona na primjeru generacije Y","Mijatović, Anđelka",,,,,,,, efzg:1296,thesis,"Upravljanje markom destinacije","Todorić, Zvonimir",,,,,,,, efzg:321,dissertation,"Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi","Blažević, Zrinka",,,,,,,, efzg:1943,thesis,"Ekološka odgovornost mladih potrošača i namjera kupnje električnih automobila","Slukan, Ana-Marija",,,,,,,, efzg:2078,thesis,"Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem","Dražić, Mirela",,,,,,,, efzg:1999,thesis,"Luksuzna marka destinacije","Dobra, Andreja",,,,,,,, efzg:1928,thesis,"Utjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada","Dolić, Marina",,,,,,,, efzg:1845,thesis,"Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda","Arežina, Daria",,,,,,,, efzg:1130,thesis,"DRUŠTVENO ODGOVORAN MARKETING NA PRIMJERU HRVATSKIH DRUŠTAVA ZA OSIGURANJE","Bjelkanović, Antonio",,,,,,,, efzg:1691,thesis,"Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda","Marinić, Milena",,,,,,,, efzg:2086,thesis,"Čimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda - kontekst hrvatskih i švedskih potrošača","Dropulić, Branka",,,,,,,, efzg:1586,thesis,"Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom","Bedek, Ivan",,,,,,,, efzg:1507,thesis,"Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga","Novak, Sanja",,,,,,,, efzg:1433,thesis,"Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru","Kokan, Marija",,,,,,,, efzg:1373,thesis,"Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda","Ivančić, Matija",,,,,,,, efzg:1281,thesis,"Osobnost marke na poslovnom tržištu: perspektiva interne javnosti","Rašica, Iva",,,,,,,, efzg:41,dissertation,"The role of expatriate managers in multinational companies reverse knowledge transfer","Vlajčić, Davor",,,,,,,,