@mastersthesis{efzg:12105, author = {{Janković, Karla}}, title = {{Uloga društvenih mreža prilikom odlučivanja potrošača pripadnika generacije Z o odabiru turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efzg:12117, author = {{Grković, Nina}}, title = {{Istraživanje odnosa percipirane vrijednosti, percipirane kvalitete i zadovoljstva korisnika fitness centara u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11991, author = {{Vučković, Stefanie Anna}}, title = {{Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:11953, author = {{Žunec Veliki, Kristijan}}, title = {{Povezanost utjecajnih osoba s preferencijama potrošača u industriji električnih uređaja za osobnu njegu}}, } @mastersthesis{efzg:11728, author = {{Prekratić, Stela}}, title = {{Mogućnosti primjene umjetne inteligencije u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{efzg:11763, author = {{Dujmović, Eugen}}, title = {{Percepcija kulture otkazivanja među potrošačima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11568, author = {{Bitunjac, Josip}}, title = {{Izazovi upravljanja sportskom markom nogometnih klubova}}, } @mastersthesis{efzg:11647, author = {{Vrhovski, Patricija}}, title = {{Usporedba zadovoljstva korištenja digitalnih novčanika u Španjolskoj i Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:11818, author = {{Obradović, Klara}}, title = {{Zadovoljstvo korisnica kvalitetom usluge u fitness centrima}}, } @mastersthesis{efzg:11518, author = {{Živković, Klara}}, title = {{Zadovoljstvo pacijenata uslugama javnih i privatnih zdravstvenih ustanova}}, } @mastersthesis{efzg:11290, author = {{Kranjčec, Valentino}}, title = {{Inovativnost, optimizam i stav sportskih pratitelja o proširenoj stvarnosti}}, } @mastersthesis{efzg:11639, author = {{Kolak, Mara}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva korisnika u hotelskoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:11446, author = {{Srdar, Denis}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca nakita}}, } @mastersthesis{efzg:11345, author = {{Buzjak, Dijana}}, title = {{Uloga percipirane kvalitete u zadovoljstvu potrošača u kategoriji sladoleda}}, } @mastersthesis{efzg:10971, author = {{Šakić, Lorena}}, title = {{Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće}}, } @mastersthesis{efzg:11014, author = {{Redžepagić, Hannan}}, title = {{Uloga društvenih mreža u čitanosti internetskih portala}}, } @mastersthesis{efzg:10848, author = {{Russo, Beatrice Maria}}, title = {{Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera}}, } @mastersthesis{efzg:10611, author = {{Vladilo, Chiara}}, title = {{Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima}}, } @mastersthesis{efzg:10562, author = {{Marenković, Franka}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca brze hrane na području grada Zagreba}}, } @mastersthesis{efzg:10419, author = {{Baća, Nikolija}}, title = {{Percepcija osobnog imidža i imidža modnih maraka u kategoriji odjevnih predmeta kod mladih poslovnih žena}}, } @mastersthesis{efzg:10545, author = {{Vranešević, Tija}}, title = {{The impact of customer relationship management (CRM) activities on brand image and purchase intentions}}, } @mastersthesis{efzg:10362, author = {{Miše, Margita}}, title = {{Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama}}, } @mastersthesis{efzg:10203, author = {{Knez, Dora}}, title = {{Upravljanje lojalnošću kupaca putem digitaliziranih programa lojalnosti}}, } @mastersthesis{efzg:9498, author = {{Čapelj, Luka}}, title = {{ISTRAŽIVANJE PRIMJENE UPRAVLJANJA ODNOSIMA S KLIJENTIMA (CRM-a) KOD NISKOBUDŽETNIH ZRAKOPLOVNIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efzg:9452, author = {{Buzatović, Borna}}, title = {{Istraživanje primjene upravljanja odnosima s klijentima u online kupovini odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:9347, author = {{Halužan, Nikolina}}, title = {{Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:9315, author = {{Čukić, Lucija}}, title = {{Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode}}, } @mastersthesis{efzg:9297, author = {{Vranić, Shelly}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva poslovnih gostiju hotelskim uslugama}}, } @mastersthesis{efzg:9143, author = {{Macan, Ana}}, title = {{Marketinška komunikacija luksuznih modnih marki putem društvene mreže Instagram}}, } @mastersthesis{efzg:9180, author = {{Žagar, Martina}}, title = {{Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju}}, } @mastersthesis{efzg:9189, author = {{Bosiljevac, Katarina}}, title = {{Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode}}, } @mastersthesis{efzg:9351, author = {{Vincek, Andrea}}, title = {{Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije}}, } @mastersthesis{efzg:8917, author = {{Vupora, Leonarda}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u promociji sportskih i kulturnih događanja}}, } @mastersthesis{efzg:8957, author = {{Budimir, Antea}}, title = {{Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:8789, author = {{Tomljenović, Ana}}, title = {{Uloga eksternih izvora informacija u oblikovanju stavova roditelja o cijepljenju djece}}, } @mastersthesis{efzg:8746, author = {{Smuđ, Petra}}, title = {{Programi lojalnosti i zadovoljstvo potrošača programima lojalnosti maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:8759, author = {{Škorić, Marko}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU}}, } @mastersthesis{efzg:8761, author = {{Miljan, Klara}}, title = {{Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke}}, } @mastersthesis{efzg:8744, author = {{Petanjek, Lucija}}, title = {{Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"}}, } @mastersthesis{efzg:8374, author = {{Matić, Leona}}, title = {{Analiza strategija distribucije luksuzne modne marke}}, } @mastersthesis{efzg:7812, author = {{Folnegović, Marko}}, title = {{Komunikacija neprofitnih organizacija prema osobama s invaliditetom}}, } @mastersthesis{efzg:8186, author = {{Tadić, Irena}}, title = {{ZADOVOLJSTVO STUDENATA ONLINE NASTAVOM TIJEKOM PANDEMIJE COVID-19}}, } @mastersthesis{efzg:7786, author = {{Rakić, Rea}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U MALOPRODAJI AUTOMOBILA}}, } @mastersthesis{efzg:7168, author = {{Vlajčić, Tomislav}}, title = {{PERCEPCIJA MLADIH POTROŠAČ O RECIKLIRANJU I ZBRINJAVANJU OTPADA}}, } @mastersthesis{efzg:7180, author = {{Radman, Valentina}}, title = {{Zadovoljstvo, povjerenje i lojalnost Generacije Y prema bankama i bankarskim uslugama u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:6895, author = {{Tomas, Marina}}, title = {{ANALIZA POVEZANOSTI OSOBNOG MARKETINGA PRIPADNIKA GENERACIJE Y S PERCIPIRANOM ZAPOŠLJIVOŠĆU I ZADOVOLJSTVOM KARIJEROM}}, } @mastersthesis{efzg:6775, author = {{Bagić, Laura}}, title = {{Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe}}, } @mastersthesis{efzg:6069, author = {{Varga, Tena}}, title = {{Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:6408, author = {{Vlašić, Matea}}, title = {{Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:6038, author = {{Panifer, Ivona}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti klijenata u segmentu ruralnog turizma na području Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efzg:6025, author = {{Pavičić, Ana}}, title = {{Analiza stavova roditelja o rodnim stereotipima u oglašavanju usmjerenom djeci}}, } @mastersthesis{efzg:5839, author = {{Tolić, Tea}}, title = {{Utjecaj oglašavanja putem utjecajnih osoba na stav prema oglasu kod potrošača koji pripadaju generaciji Z}}, } @mastersthesis{efzg:2521, author = {{Hrvoj, Lorena}}, title = {{Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona}}, } @mastersthesis{efzg:2459, author = {{Ćurić, Tena}}, title = {{PROMOCIJA TURISTIČKE DESTINACIJE KROZ FILMSKI TURIZAM}}, } @mastersthesis{efzg:2252, author = {{Sopina, Nikolina}}, title = {{SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA}}, } @mastersthesis{efzg:2504, author = {{Jovanović, Bojan}}, title = {{Uspješnost programa lojalnosti u barovima}}, } @mastersthesis{efzg:1152, author = {{Samodol, Antonela}}, title = {{ANALIZA MOTIVA UPISA I ZADOVOLJSTVA STUDENATA UPISANIM STUDIJEM}}, } @mastersthesis{efzg:2420, author = {{Mifka, Vlatka}}, title = {{Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efzg:2380, author = {{Ćurić, Anita}}, title = {{Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda}}, } @mastersthesis{efzg:1252, author = {{Zekić, Zrinka}}, title = {{Istraživanje stavova potrošača generacije Z u Hrvatskoj prema održivom ratvoju u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{efzg:1914, author = {{Vašarević, Ivana}}, title = {{Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom}}, } @mastersthesis{efzg:783, author = {{Savić, Amela}}, title = {{PROMOCIJA FARMACEUTSKE INDUSTRIJE ZA BEZRECEPTNE LIJEKOVE}}, } @mastersthesis{efzg:1766, author = {{Volarić, Ana}}, title = {{Stil života žena zrele životne dobi u kupnji odjeće}}, } @mastersthesis{efzg:2091, author = {{Josipović, Marija}}, title = {{Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka}}, } @mastersthesis{efzg:2094, author = {{Jelić, Nikola}}, title = {{Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija}}, } @mastersthesis{efzg:1436, author = {{Jelinić, Mia}}, title = {{Istraživanje mogućnosti primjene modela analize profitabilnosti kupaca u maloprodaji}}, } @mastersthesis{efzg:1784, author = {{Božinović, Ivana}}, title = {{Korištenje prikrivenog oglašavanja u filmu}}, } @mastersthesis{efzg:307, author = {{Pušić, Lara}}, title = {{ZADOVOLJSTVO DOMAĆIH TURISTA TURISTIČKOM PONUDOM REGIJE ISTRA}}, } @mastersthesis{efzg:1257, author = {{Neđeral, Marija}}, title = {{Zadovoljstvo korisnika turističkih kartica}}, } @mastersthesis{efzg:1562, author = {{Orct, Martina}}, title = {{Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{efzg:1037, author = {{Kljajić, Jurica}}, title = {{ANALIZA MOTIVA I ZADOVOLJSTVA MLADIH SPORTSKIM NATJECANJIMA NA PRIMJERU SPORTSKIH IGARA MLADIH}}, } @mastersthesis{efzg:1519, author = {{Rešetar, Mateja}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva studenata bankovnim uslugama}}, }