pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efzg:12105,thesis,"Uloga društvenih mreža prilikom odlučivanja potrošača pripadnika generacije Z o odabiru turističke destinacije","Janković, Karla",,,,,,,, efzg:12117,thesis,"Istraživanje odnosa percipirane vrijednosti, percipirane kvalitete i zadovoljstva korisnika fitness centara u Republici Hrvatskoj","Grković, Nina",,,,,,,, efzg:11991,thesis,"Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda","Vučković, Stefanie Anna",,,,,,,, efzg:11953,thesis,"Povezanost utjecajnih osoba s preferencijama potrošača u industriji električnih uređaja za osobnu njegu","Žunec Veliki, Kristijan",,,,,,,, efzg:11728,thesis,"Mogućnosti primjene umjetne inteligencije u digitalnom marketingu","Prekratić, Stela",,,,,,,, efzg:11763,thesis,"Percepcija kulture otkazivanja među potrošačima u Republici Hrvatskoj","Dujmović, Eugen",,,,,,,, efzg:11568,thesis,"Izazovi upravljanja sportskom markom nogometnih klubova","Bitunjac, Josip",,,,,,,, efzg:11647,thesis,"Usporedba zadovoljstva korištenja digitalnih novčanika u Španjolskoj i Hrvatskoj","Vrhovski, Patricija",,,,,,,, efzg:11818,thesis,"Zadovoljstvo korisnica kvalitetom usluge u fitness centrima","Obradović, Klara",,,,,,,, efzg:11518,thesis,"Zadovoljstvo pacijenata uslugama javnih i privatnih zdravstvenih ustanova","Živković, Klara",,,,,,,, efzg:11290,thesis,"Inovativnost, optimizam i stav sportskih pratitelja o proširenoj stvarnosti","Kranjčec, Valentino",,,,,,,, efzg:11639,thesis,"Istraživanje zadovoljstva korisnika u hotelskoj industriji","Kolak, Mara",,,,,,,, efzg:11446,thesis,"Istraživanje zadovoljstva kupaca nakita","Srdar, Denis",,,,,,,, efzg:11345,thesis,"Uloga percipirane kvalitete u zadovoljstvu potrošača u kategoriji sladoleda","Buzjak, Dijana",,,,,,,, efzg:10971,thesis,"Analiza prikladnosti uvođenja marketinga odnosa u malo obiteljsko poduzeće","Šakić, Lorena",,,,,,,, efzg:11014,thesis,"Uloga društvenih mreža u čitanosti internetskih portala","Redžepagić, Hannan",,,,,,,, efzg:10848,thesis,"Uloga dimenzija percipirane vrijednosti u namjeri kupnje proizvođačkih i premijskih privatnih maraka bombonijera","Russo, Beatrice Maria",,,,,,,, efzg:10611,thesis,"Utjecaj fizičkog i društvenog okruženja na impulzivnu kupovinu u supermarketima","Vladilo, Chiara",,,,,,,, efzg:10562,thesis,"Istraživanje zadovoljstva kupaca brze hrane na području grada Zagreba","Marenković, Franka",,,,,,,, efzg:10419,thesis,"Percepcija osobnog imidža i imidža modnih maraka u kategoriji odjevnih predmeta kod mladih poslovnih žena","Baća, Nikolija",,,,,,,, efzg:10545,thesis,"The impact of customer relationship management (CRM) activities on brand image and purchase intentions","Vranešević, Tija",,,,,,,, efzg:10362,thesis,"Učinak društvenih mreža na povezanost potrošača s luksuznim markama","Miše, Margita",,,,,,,, efzg:10203,thesis,"Upravljanje lojalnošću kupaca putem digitaliziranih programa lojalnosti","Knez, Dora",,,,,,,, efzg:9498,thesis,"ISTRAŽIVANJE PRIMJENE UPRAVLJANJA ODNOSIMA S KLIJENTIMA (CRM-a) KOD NISKOBUDŽETNIH ZRAKOPLOVNIH PODUZEĆA","Čapelj, Luka",,,,,,,, efzg:9452,thesis,"Istraživanje primjene upravljanja odnosima s klijentima u online kupovini odjeće","Buzatović, Borna",,,,,,,, efzg:9347,thesis,"Analiza interaktivne marketinške komunikacije maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj","Halužan, Nikolina",,,,,,,, efzg:9315,thesis,"Analiza marketinške komunikacije u industriji spore mode","Čukić, Lucija",,,,,,,, efzg:9297,thesis,"Istraživanje zadovoljstva poslovnih gostiju hotelskim uslugama","Vranić, Shelly",,,,,,,, efzg:9143,thesis,"Marketinška komunikacija luksuznih modnih marki putem društvene mreže Instagram","Macan, Ana",,,,,,,, efzg:9180,thesis,"Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatne modne marke u online okruženju","Žagar, Martina",,,,,,,, efzg:9189,thesis,"Utjecaj marketinške komunikacije putem društvenih mreža na potrošačev stav i namjeru kupnje proizvoda brze mode","Bosiljevac, Katarina",,,,,,,, efzg:9351,thesis,"Važnost virusnog marketinga za maloprodaju proizvoda modne industrije","Vincek, Andrea",,,,,,,, efzg:8917,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u promociji sportskih i kulturnih događanja","Vupora, Leonarda",,,,,,,, efzg:8957,thesis,"Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda","Budimir, Antea",,,,,,,, efzg:8789,thesis,"Uloga eksternih izvora informacija u oblikovanju stavova roditelja o cijepljenju djece","Tomljenović, Ana",,,,,,,, efzg:8746,thesis,"Programi lojalnosti i zadovoljstvo potrošača programima lojalnosti maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj","Smuđ, Petra",,,,,,,, efzg:8759,thesis,"ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA MARKETINGA ODNOSA U PROFESIONALNOM SPORTU","Škorić, Marko",,,,,,,, efzg:8761,thesis,"Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke","Miljan, Klara",,,,,,,, efzg:8744,thesis,"Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije ""Y""","Petanjek, Lucija",,,,,,,, efzg:8374,thesis,"Analiza strategija distribucije luksuzne modne marke","Matić, Leona",,,,,,,, efzg:7812,thesis,"Komunikacija neprofitnih organizacija prema osobama s invaliditetom","Folnegović, Marko",,,,,,,, efzg:8186,thesis,"ZADOVOLJSTVO STUDENATA ONLINE NASTAVOM TIJEKOM PANDEMIJE COVID-19","Tadić, Irena",,,,,,,, efzg:7786,thesis,"ANALIZA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U MALOPRODAJI AUTOMOBILA","Rakić, Rea",,,,,,,, efzg:7168,thesis,"PERCEPCIJA MLADIH POTROŠAČ O RECIKLIRANJU I ZBRINJAVANJU OTPADA","Vlajčić, Tomislav",,,,,,,, efzg:7180,thesis,"Zadovoljstvo, povjerenje i lojalnost Generacije Y prema bankama i bankarskim uslugama u Hrvatskoj","Radman, Valentina",,,,,,,, efzg:6895,thesis,"ANALIZA POVEZANOSTI OSOBNOG MARKETINGA PRIPADNIKA GENERACIJE Y S PERCIPIRANOM ZAPOŠLJIVOŠĆU I ZADOVOLJSTVOM KARIJEROM","Tomas, Marina",,,,,,,, efzg:6775,thesis,"Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe","Bagić, Laura",,,,,,,, efzg:6069,thesis,"Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji","Varga, Tena",,,,,,,, efzg:6408,thesis,"Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda","Vlašić, Matea",,,,,,,, efzg:6038,thesis,"Istraživanje zadovoljstva i lojalnosti klijenata u segmentu ruralnog turizma na području Republike Hrvatske","Panifer, Ivona",,,,,,,, efzg:6025,thesis,"Analiza stavova roditelja o rodnim stereotipima u oglašavanju usmjerenom djeci","Pavičić, Ana",,,,,,,, efzg:5839,thesis,"Utjecaj oglašavanja putem utjecajnih osoba na stav prema oglasu kod potrošača koji pripadaju generaciji Z","Tolić, Tea",,,,,,,, efzg:2521,thesis,"Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona","Hrvoj, Lorena",,,,,,,, efzg:2459,thesis,"PROMOCIJA TURISTIČKE DESTINACIJE KROZ FILMSKI TURIZAM","Ćurić, Tena",,,,,,,, efzg:2252,thesis,"SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA","Sopina, Nikolina",,,,,,,, efzg:2504,thesis,"Uspješnost programa lojalnosti u barovima","Jovanović, Bojan",,,,,,,, efzg:1152,thesis,"ANALIZA MOTIVA UPISA I ZADOVOLJSTVA STUDENATA UPISANIM STUDIJEM","Samodol, Antonela",,,,,,,, efzg:2420,thesis,"Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj","Mifka, Vlatka",,,,,,,, efzg:2380,thesis,"Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda","Ćurić, Anita",,,,,,,, efzg:1252,thesis,"Istraživanje stavova potrošača generacije Z u Hrvatskoj prema održivom ratvoju u modnoj industriji","Zekić, Zrinka",,,,,,,, efzg:1914,thesis,"Analiza utjecaja razine korištenja pojedinog alata on line komunikacije na zadovoljstvo potrošača odabranom destinacijom","Vašarević, Ivana",,,,,,,, efzg:783,thesis,"PROMOCIJA FARMACEUTSKE INDUSTRIJE ZA BEZRECEPTNE LIJEKOVE","Savić, Amela",,,,,,,, efzg:1766,thesis,"Stil života žena zrele životne dobi u kupnji odjeće","Volarić, Ana",,,,,,,, efzg:2091,thesis,"Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka","Josipović, Marija",,,,,,,, efzg:2094,thesis,"Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija","Jelić, Nikola",,,,,,,, efzg:1436,thesis,"Istraživanje mogućnosti primjene modela analize profitabilnosti kupaca u maloprodaji","Jelinić, Mia",,,,,,,, efzg:1784,thesis,"Korištenje prikrivenog oglašavanja u filmu","Božinović, Ivana",,,,,,,, efzg:307,thesis,"ZADOVOLJSTVO DOMAĆIH TURISTA TURISTIČKOM PONUDOM REGIJE ISTRA","Pušić, Lara",,,,,,,, efzg:1257,thesis,"Zadovoljstvo korisnika turističkih kartica","Neđeral, Marija",,,,,,,, efzg:1562,thesis,"Čimbenici koji utječu na kupnju i konzumaciju vina hrvatskih potrošača","Orct, Martina",,,,,,,, efzg:1037,thesis,"ANALIZA MOTIVA I ZADOVOLJSTVA MLADIH SPORTSKIM NATJECANJIMA NA PRIMJERU SPORTSKIH IGARA MLADIH","Kljajić, Jurica",,,,,,,, efzg:1519,thesis,"Istraživanje zadovoljstva studenata bankovnim uslugama","Rešetar, Mateja",,,,,,,,