TY - THES ID - efzg:11986 TI - Stavovi o vizualnom sadržaju turističkih destinacija na Instagramu AU - Legin, Lea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11298 TI - Izazovi primjene kontroverznog oglašavanja iz perspektive poduzeća AU - Bračun, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11313 TI - Stavovi potrošača prema oglašavanju povezanom s društvenim pokretima AU - Škrnički, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11435 TI - Strategije korporativnih blogova kao dio marketinga sadržaja na poslovnom tržištu AU - Vnučec, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11172 TI - Uloga različitih vrijednosti sadržaja kod upravljanja sadržajem marke u digitalnom okruženju AU - Lisac, Lea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11339 TI - Uloga digitalnih kanala u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda MedTech industrije od strane medicinskih djelatnika AU - Golubić, Dorotea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11757 TI - Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji luksuznih proizvoda na društvenim medijima AU - Žalac Javor, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11081 TI - Uloga projekata Europske unije u jačanju financijskih kapaciteta neprofitnih organizacija AU - Čačković, Terezija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11111 TI - Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija AU - Drveni, Marinela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10798 TI - Percepcija etičnosti oglašavanja na društvenim medijima u Republici Hrvatskoj AU - Antunović, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10734 TI - Istraživanje stavova potrošača o remarketing oglasima na društvenim medijima AU - Drešar, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10714 TI - Motivacijski čimbenici u generiranju elektroničke usmene predaje na društvenim medijima AU - Krapić, Viktoria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10710 TI - Uloga motiva kupnje i privlačnosti platforme kod zadovoljstva korisnika prilikom online kupovine hrane AU - Sučić, Hrvoje DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10670 TI - Uloga marketinga na društvenim medijima u razvoju svijesti o marki i lojalnost marki AU - Ravlić, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10281 TI - Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z AU - Zebić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9774 TI - KRIZNA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI AU - Munđar, Stela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9134 TI - Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u izgradnji povjerenja u marke kozmetičkih proizvoda AU - Lepušić, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8644 TI - Potencijal prirodnog oglašavanja bezreceptnih proizvoda AU - Konta, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8136 TI - Percepcija etičnosti implicitnog komparativnog oglašavanja političkih kampanja AU - Andabak, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7911 TI - ČIMBENICI MARKETINGA UTJECAJNIH OSOBA KOJI POTIČU PRATITELJE NA FIZIČKU AKTIVNOST AU - Šipić, Antonia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8028 TI - MOTIVI POTROŠAČA ZA ŠIRENJEM ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U VIRTUALNIM GRUPAMA AU - Majetić, Dea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7794 TI - Primjena umjetne inteligencije u kontekstu digitalnog marketinga AU - Horvat, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7634 TI - Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista AU - Kaurin, Stella DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7304 TI - Promocijske aktivnosti glazbenika s ciljem stvaranja interesa i uzbuđenja prije lansiranja novog proizvoda AU - Mezak, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6976 TI - Korištenje pozitivnih i negativnih apela za prikupljanje sredstava neprofitnih organizacija AU - Šahurić, Edina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6042 TI - Korištenje utjecajnih osoba u marketinškoj komunikaciji na društvenim medijima u kontekstu mladih potrošača AU - Herceg, Ivona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5986 TI - ULOGA MOTIVA U SUDJELOVANJU NA HUMANITARNOM SPORTSKOM DOGAĐAJU NEPROFITNE ORGANIZACIJE AU - Radman, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5952 TI - Upravljanje sadržajem u kontekstu digitalnog marketinga na poslovnom tržištu AU - Guštin, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6460 TI - Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača AU - Šelendić, Ena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5342 TI - Marketinško-prodajni pristupi za kozmetičke proizvode na društvenim mrežama AU - Savić, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4975 TI - Korištenje društvenih mreža u komunikaciji neprofitnih organizacija AU - Kozlek, Silvija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4672 TI - Uloga digitalnih platformi u razvoju ekonomije dijeljenja AU - Cicvarić, Mihaela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4177 TI - Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji AU - Radonić, Bernard DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4207 TI - Uloga pripovijedanja iz perspektive marke (eng. brand storytelling) u angažiranosti potrošača na društvenim medijima AU - Jurak, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4213 TI - Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na uključenost pratitelja društvenih stranica sportskih klubova AU - Horvat, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3017 TI - Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu AU - Stanić, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3028 TI - Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima AU - Parat, Marta DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2926 TI - Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske AU - Bijelić, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2753 TI - Uloga metodologije razvoja kreativnosti i inovativnosti (eng. design thinking) u prirodnom oglašavanju AU - Rončević, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2673 TI - Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu AU - Vidić, Gabrijela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2640 TI - Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila AU - Štahan, Matija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2623 TI - SLIČNOSTI I RAZLIKE U KUPNJI I KRITERIJIMA ODABIRA OSOBNOG AUTOMOBILA S OBZIROM NA SPOL AU - Hranj, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2566 TI - Istraživanje primjene digitalnog marketinga u hrvatskoj poslovnoj praksi AU - Ivančić, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1635 TI - Korištenje društvenih medija od strane neprofitnih organizacija u kriznim situacijama AU - Marjanović, Tamara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1632 TI - Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu AU - Skejo, Filip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1954 TI - Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji AU - Orešković, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1835 TI - Analiza utjecaja naglašenosti pozicioniranja marke u sadržaj i stava prema sadržaju na stav potrošača prema komuniciranoj marki AU - Krstić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1263 TI - Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača AU - Vidanec, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2002 TI - Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju AU - Vugec, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1980 TI - Korištenje digitalnih medija u političkim kompanjama AU - Kušec, Nikola DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2115 TI - Strategija pozicioniranja i razvoj imidža malog grada AU - Kroflin, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1246 TI - Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija AU - Kovačić, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2148 TI - Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana AU - Beg, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1852 TI - Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke AU - Pernarić, Dominik DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1190 TI - ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI AU - Rončević, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2094 TI - Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija AU - Jelić, Nikola DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1933 TI - Korištenje glazbe u emocionalnim apelima AU - Ožbolt, Lana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1784 TI - Korištenje prikrivenog oglašavanja u filmu AU - Božinović, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1257 TI - Zadovoljstvo korisnika turističkih kartica AU - Neđeral, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1856 TI - Komunikacija predsjedničkih kandidata na društvenim mrežama na izborima 2015. AU - Skala, David DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1514 TI - Analiza utjecaja percipirane korisnosti i hedonističkog zadovoljstva na razinu korištenja društvenih mreža AU - Ugljarević, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1867 TI - Razvijenost društvene elektroničke trgovine u Republici Hrvatskoj AU - Markić, Ante DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2019 TI - Utjecaj izvora informacija na karakteristike procesa donošenja odluke o kupovini putem interneta AU - Krdžalić, Ines DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:2060 TI - Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača AU - Vrbanec, Emilija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:1505 TI - Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji AU - Starić, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -