prikaz prve stranice dokumenta Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima

Pavlečić, Matea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Pavlečić, M. (2016). Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155

Pavlečić, Matea. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155

Pavlečić, Matea. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155

Pavlečić, M. (2016). 'Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155

Pavlečić M. Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155

M. Pavlečić, "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije na odabranim emitivnim tržištima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335155

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.