prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana

Beg, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Beg, I. (2015). Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, Ivana. "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, Ivana. "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, I. (2015). 'Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg I. Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

I. Beg, "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.