prikaz prve stranice dokumenta Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća

Petrović, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Petrović, I. (2015). Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260

Petrović, Ivana. "Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260

Petrović, Ivana. "Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260

Petrović, I. (2015). 'Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260

Petrović I. Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260

I. Petrović, "Uloga strategijskog menadžmenta u stvaranju održive konkurentske prednosti malih i srednjih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600260

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.