disertacija
Utjecaj kognitivne komponente stava prema poduzeću na lojalnost klijenata

Renić, Mijo
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Renić, M. (2019). Utjecaj kognitivne komponente stava prema poduzeću na lojalnost klijenata (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:354591

Renić, Mijo. "Utjecaj kognitivne komponente stava prema poduzeću na lojalnost klijenata." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:354591

Renić, Mijo. "Utjecaj kognitivne komponente stava prema poduzeću na lojalnost klijenata." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:354591

Renić, M. (2019). 'Utjecaj kognitivne komponente stava prema poduzeću na lojalnost klijenata', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:354591

Renić M. Utjecaj kognitivne komponente stava prema poduzeću na lojalnost klijenata [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:354591

M. Renić, "Utjecaj kognitivne komponente stava prema poduzeću na lojalnost klijenata", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:354591

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.