diplomski rad
Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu

Stanić, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Stanić, M. (2019). Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029609

Stanić, Martina. "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029609

Stanić, Martina. "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029609

Stanić, M. (2019). 'Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029609

Stanić M. Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029609

M. Stanić, "Percepcija marketinških stručnjaka o ulozi utjecatelja u digitalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:029609

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.