prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva
Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva

Krajcarek, Karla
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za ekonomiku poduzeća

Citirajte ovaj rad

Krajcarek, K. (2019). Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, Karla. "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, Karla. "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek, K. (2019). 'Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Krajcarek K. Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

K. Krajcarek, "Utjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:335765

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.