prikaz prve stranice dokumenta Percepcija potrošača o globalnim i lokalnim privatnim markama međunarodnih trgovačkih lanaca
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcija potrošača o globalnim i lokalnim privatnim markama međunarodnih trgovačkih lanaca

Bakočević, Gloria
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bakočević, G. (2019). Percepcija potrošača o globalnim i lokalnim privatnim markama međunarodnih trgovačkih lanaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:227422

Bakočević, Gloria. "Percepcija potrošača o globalnim i lokalnim privatnim markama međunarodnih trgovačkih lanaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:227422

Bakočević, Gloria. "Percepcija potrošača o globalnim i lokalnim privatnim markama međunarodnih trgovačkih lanaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:227422

Bakočević, G. (2019). 'Percepcija potrošača o globalnim i lokalnim privatnim markama međunarodnih trgovačkih lanaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:227422

Bakočević G. Percepcija potrošača o globalnim i lokalnim privatnim markama međunarodnih trgovačkih lanaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:227422

G. Bakočević, "Percepcija potrošača o globalnim i lokalnim privatnim markama međunarodnih trgovačkih lanaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:227422

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.