specijalistički diplomski stručni
MARKETINŠKI KANALI U HOTELIJERSTVU NA PRIMJERU HOTELSKOG LANCA AMADRIA PARK

Škunca, Anamarija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Škunca, A. (2020). MARKETINŠKI KANALI U HOTELIJERSTVU NA PRIMJERU HOTELSKOG LANCA AMADRIA PARK (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:075587

Škunca, Anamarija. "MARKETINŠKI KANALI U HOTELIJERSTVU NA PRIMJERU HOTELSKOG LANCA AMADRIA PARK." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:075587

Škunca, Anamarija. "MARKETINŠKI KANALI U HOTELIJERSTVU NA PRIMJERU HOTELSKOG LANCA AMADRIA PARK." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:075587

Škunca, A. (2020). 'MARKETINŠKI KANALI U HOTELIJERSTVU NA PRIMJERU HOTELSKOG LANCA AMADRIA PARK', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:075587

Škunca A. MARKETINŠKI KANALI U HOTELIJERSTVU NA PRIMJERU HOTELSKOG LANCA AMADRIA PARK [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:075587

A. Škunca, "MARKETINŠKI KANALI U HOTELIJERSTVU NA PRIMJERU HOTELSKOG LANCA AMADRIA PARK", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:075587

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.