prikaz prve stranice dokumenta Marketing odnosa u malim i srednjim poduzećima u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Marketing odnosa u malim i srednjim poduzećima u turizmu

Matanović, Franka
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Matanović, F. (2020). Marketing odnosa u malim i srednjim poduzećima u turizmu (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:646426

Matanović, Franka. "Marketing odnosa u malim i srednjim poduzećima u turizmu." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:646426

Matanović, Franka. "Marketing odnosa u malim i srednjim poduzećima u turizmu." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:646426

Matanović, F. (2020). 'Marketing odnosa u malim i srednjim poduzećima u turizmu', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:646426

Matanović F. Marketing odnosa u malim i srednjim poduzećima u turizmu [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:646426

F. Matanović, "Marketing odnosa u malim i srednjim poduzećima u turizmu", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:646426

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.