diplomski rad
Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača

Kovač, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kovač, A. (2020). Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač, Ana. "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač, Ana. "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač, A. (2020). 'Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač A. Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

A. Kovač, "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.