prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini

Ljubičić, Anđela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Ljubičić, A. (2020). Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195

Ljubičić, Anđela. "Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195

Ljubičić, Anđela. "Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195

Ljubičić, A. (2020). 'Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195

Ljubičić A. Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195

A. Ljubičić, "Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.