diplomski rad
Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom

Ros, Antonio
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Ros, A. (2020). Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530

Ros, Antonio. "Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530

Ros, Antonio. "Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530

Ros, A. (2020). 'Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530

Ros A. Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 23.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530

A. Ros, "Tehnika pripovijedanja kod razvoja sadržaja u upravljanju markom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:722530

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.