diplomski rad
Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća

Obradović, Antonio
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Obradović, A. (2021). Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:041299

Obradović, Antonio. "Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:041299

Obradović, Antonio. "Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:041299

Obradović, A. (2021). 'Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:041299

Obradović A. Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:041299

A. Obradović, "Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:041299

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.