završni rad
Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa

Savić, Maja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za međunarodnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Savić, M. (2021). Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181

Savić, Maja. "Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181

Savić, Maja. "Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181

Savić, M. (2021). 'Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181

Savić M. Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181

M. Savić, "Strategije nastupa na međunarodnom tržištu na primjeru proizvodnog poduzeća AD Plastik Grupa", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:067181

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.