prikaz prve stranice dokumenta STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Piličić, Ilijana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Piličić, I. (2021). STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377586

Piličić, Ilijana. "STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377586

Piličić, Ilijana. "STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377586

Piličić, I. (2021). 'STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377586

Piličić I. STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377586

I. Piličić, "STRATEGIJE UPRAVLJANJA MARKOM RADIJSKIH POSTAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:377586

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.