diplomski rad
Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona

Roje, Marko
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Roje, M. (2022). Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319

Roje, Marko. "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319

Roje, Marko. "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319

Roje, M. (2022). 'Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319

Roje M. Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319

M. Roje, "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.